
Veelgestelde vragen
Zie hier een greep uit de meest gestelde vragen.

Veelgestelde vragen
Kan ik de status van mijn bestelling inzien?
Ja, dat kan in 'mijn account'. Geen account aangemaakt? Bekijk dan de Track & Trace (T&T) code die je van ons hebt ontvangen. Is ook die niet vindbaar? Neem dan even contact met ons op, dan kijken we met je mee.
Wat zijn jullie levertijden?
In principe hanteren wij op werkdagen voor 16:00 besteld, volgende dag in huis. In België zien wij wel eens dat pakketten een dagje vertraging hebben. Gelieve hier rekening mee te houden. Wij waarderen jouw geduld!
Mijn pakket is nog steeds niet bezorgd, wat nu?
Is de beloofde leverdatum verstreken? Check eerst even of het niet toevallig bij de buren is bezorgd, de pakketbezorgers willen nog wel eens op bezorgd klikken in hun systeem. Is het daar ook niet bezorgd? Neem dan even contact met ons op.
Mijn pakket staat op status bezorgd, maar ik heb het niet ontvangen
Vervelend! Controleer even of het niet toevallig bij de buren is bezorgd, de pakketbezorgers willen nog wel eens op bezorgd klikken in hun systeem. Is het daar ook niet bezorgd? Neem dan even contact met ons op.
Ik wil nog iets aanpassen of annuleren, kan dat nog?
Neem direct even contact met ons op via Whatsapp en we kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen. Helaas is dit niet altijd meer mogelijk. Dit hangt af van de dag van bestelling en besteltijd, evenals of ons externe fulfilmentcenter al begonnen is met het inpakproces of niet.
Hoe retourneer ik mijn artikelen?
Bekijk hiervoor onze retourbeleid pagina. Deze vind je onderaan elke pagina onder "Retournering".
Wat zijn de kosten van verzending?
Deze variëren, kijk hiervoor op onze pagina 'Verzendbeleid'. Deze vind je onderaan elke pagina. Vanaf 30,- besteding profiteer je altijd van gratis verzending.
Wat verstaan jullie onder 100% tevredenheidsgarantie?
Simpel, niet goed = geld terug. Je mag redelijkerwijs verwachten dat de sokken een tijdje meegaan. Neem dus contact met ons op als je denkt dat het onredelijk is en wij lossen het met je op.
Hoe lang heb ik garantie?
Sokken zijn een slijtgevoelig product. Daarom is het lastig hier garantie aan te verbinden. Net zoals bij een Tent of andere Kledingsstukken is hier sprake van wettelijke garantie. Wat is wettelijke garantie? Wat je redelijkerwijs van een product mag verwachten. Bij vragen, neem contact met ons op. Wij lossen het graag netjes met je op.
Krijg ik een bestelbevestiging?
Ja, je ontvangt normaliter direct een bestelbevestiging per mail. Niet ontvangen? Controleer je spam box even. Zit hij daar ook niet in? Neem dan gerust contact met ons op.
Wat zijn jullie openingstijden?
Je kunt 24/7 bij ons terecht voor het plaatsen van bestellingen. Wij zijn actief te bereiken van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00. Wij reageren echter vaak ook buiten kantoortijden en zelfs in het weekend maar pin ons hier niet op vast! Op feestdagen zijn wij helaas wel gesloten.
Volg ons
Op Instagram